Freya Restaurant

 


Specificatii

Specificatii Freya Restaurant

Soft Restaurant Freya Restaurant Mini Soft Restaurant Freya Restaurant Standard Soft Restaurant Freya Restaurant Proffesional
  • Interfata complexa dar foarte usor de folosit, avand cel mai elegant design dintre toate softurile de restaurant disponibile pe piata.
  •  
  •  
  •  
  • Posibilitatea de a separa sau a combina vanzari, astfel veti gestiona mai bine situatiile in care clientii se muta la alta masa sau cand se doresc note de plata individuale.
  •  
  •  
  •  
  • Interfata este disponibila in mai multe limbi, astfel softul poate fi folosit si de persoane care nu cunosc limba romana.
  •  
  •  
  •  
  • Integrare cu numeroase echipamente pentru a va facilita munca (case de marcat, imprimante fiscale, imprimante operationale, cititoare coduri de bare, cantare, cititoare carduri, etc.)
  •  
  •  
  •  
  • Posibilitatea clientilor de a achita nota de plata folosind telefonul mobil.
  •  
  •  
  •  
  • Chemarea unui taxi prin integratori de servicii specializate direct din Freya POS.
  •  
  •  
  •  
  • Posibilitatea de a defini retete pentru produse, lucru ce va va ajuta sa tineti evidenta exacta a stocului, chiar si in cazul produselor care nu sunt la vanzare.
  •  
  •  
  •  
  • Se pot defini clienti si grupe de clienti in scopul fidelizarii acestora. Astfel veti putea aplica discounturi pentru anumiti clienti individuali, sau pentru cei care apartin unui grup.
  •  
  •  
  •  
  • Descarcarea stocurilor in timp real atat cantitativ cat si valoric, pentru ca dumneavoastra sa aveti oricand control total asupra afacerii dumneavoastra.
  •  
  •  
  •  
  • Generarea tuturor documentelor de  care aveti nevoie pentru contabilitatea primara si nu numai. Exemple: facturi, NIR-uri, balanta de stoc, rapoarte de gestiune, fisa de magazie, etc.
  •  
  •  
  •  
  • Posibiliatea de a tine un registru de casa pentru a avea evidenta incasarilor si platilor efectuate intr-un interval de timp.
  •  
  •  
  •  
  • Modul de promotii Happy Hours pentru a oferi discount-uri si gratuitati in functie clienti, zile sau intervale orare, produse, meniuri, zone, sectii de preparare, etc.
  •  
  •  
  •  
  • Modulul de muzica integrat in Freya Restaurant va permite redarea melodiilor de pe POS, fara sa fiti nevoiti sa iesiti din programul de gestiune.
  •  
  •  
  •  
  • Personalizarea notelor de plata prin afisarea grafica a logo-ului unitatii dumneavoastra.
  •  
  •  
  •  
  • Fidelizarea clientilor prin conturi prepaid, plata facandu-se din contul alimentat anterior.
  •  
  •  
  •  
  • Posibilitatea de a planifica schimbari de preturi, astfel nu trebuie sa duceti grija unor produse carora li se modifica pretul intro anumita perioada.
  •  
  •  
  •  
  • Pentru o analiza amanuntita sau campanii de marketing va punem la dispozitie numeroase rapoarte avansate cum ar fi evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana.
  •  
  •  
  •  
  • Administratorul poate seta adrese de email ce vor primi situatia unitatii la efectuarea inchiderilor de zi.
  •  
  •  
  •  
  • Generare etichete pentru produse in scopul scanarii acestora cu un cititor de coduri de bare.
  •  
  •  
  •  

FAQs

1. Cum stiu ca soluția Freya este ceea ce am eu nevoie?

Freya Restaurant este un software de gestiune pentru restaurant folosit în peste 500 de unitati HoReCa din toata tara. Succesul pe care il avem in vanzarea solutiilor noastre, precum si experienta echipei de dezvoltare si suport tehnic demonstreaza faptul ca Freya este un produs eficient, performant si stabil.

Intotdeauna am fost preocupati de intelegerea nevoilor clientilor nostri, de aceea ne-am straduit sa obtinem in permanenta feedback de la administratori de restaurant, barmani si consultanti HoReCa. De aceea, produsul nostru reprezinta cumularea experientei profesionistilor din domeniu. Clientii nostri sunt si prietenii nostri, de aceea sunt o sursa constanta de feedback si motorul dorintei noastre de a face produsul Freya cat mai performant. Astfel, Freya a devenit in timp softul perfect pentru orice business din domeniul HoReCa.




2. Ce costuri exista in afara de ce al solutiei propriu-zise?

Freya nu are costuri ascunse, comunicate ulterior. In pretul softului sunt incluse consultanta, atunci cand alegem impreuna solutia cea mai buna pentru dvs., instalarea propriu-zisa si trainingul pentru pentru personal.

Mai mult decat atat, beneficiati de o luna de suport tehnic GRATUIT.

In cazul in care nu aveti echipamente fiscale si/sau echipamente dedicate softurilor de gestiune, va putem pune la dispozitie astfel de dispozitive, carora le garantam calitatea (pretul echipamentelor este separat).

De asemenea, dupa achizitionarea pachetului Freya, este recomandabil (nu obligatoriu) sa incheiem un contract de suport tehnic. Astfel, veti beneficia de indrumarea specialistilor nostri 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Ne puteti contacta pentru orice nelamurire, iar noi va vom ajuta in cel mai scurt timp cu putinta.




3. In cat timp puteti implementa softul Freya in locatie?

In Bucuresti, instalarea se poate efectua chiar si in ziua in care ne contactati. Daca restaurantul este localizat in provincie, instalarea se poate efectua dupa 3-4 zile.




4. Cat de prompt este suportul tehnic in cazul in care apar probleme?

Echipa de la suport tehnic este disponibila 24/7. Avand in vedere experienta noastra, ne bucuram sa putem spune ca avem raspunsuri la toate intrebarile.




5. Nu sunt din Bucuresti. Exista costuri suplimentare pentru clientii din afara capitalei?

Nu. Exista costuri de transport doar in cazul in care doriti consultanta la locatia dumneavoastra. Daca doriti consultanta gratuita, va raspundem cu placere la email sau la telefon.

In cazul in care va decideti sa cumparati softul Freya, NU aveti niciun cost suplimentar la instalare. In schimb, in cazul in care nu incheiati un contract de suport tehnic si doriti ca echipa sa se deplaseze la locatia dumneavoastra, vizita se va face contracost.




6. In afacerea mea, am nevoie de rapoarte de eficienta si de activitate. Puteti sa ma ajutati in acest sens?

Da, o parte din produsele Freya au module concepute special pentru a calcula eficienta si productivitatea din cadrul echipei din restaurant. Acest lucru va va ajuta sa gestionati mai bine echipa de lucru si sa aveti un indice clar al activitatii personalului.




7. Ce fac daca echipamentele sunt o investitie prea mare pentru mine?

In cazul in care doriti sa achizitionati echipamente si nu aveti alocat un buget in acest sens, avem o solutie: cumpararea sau inchirierea acestora in sistem de leasing, prin partenerul nostru german Grenke.




8. Se pot dezvolta module noi ale softului la cerere?

Da, mai mult decat atat: daca va ganditi la un modul suplimentar care se poate generaliza si ar putea fi folosit si de alti clienti, dezvoltarea se va face gratuit.




9. La noi in restaurant este foarte aglomerat, deci ospatarii nostri trebuie sa se organizeze rapid. In cat timp pot invata ospatarii mei solutia Freya?

Freya are o interfata simpla si intuitiva, de aceea majoritatea persoanelor au reusit sa invete sa lucreze cu Freya intr-o singura sedinta de training.




10. Pe ce tipuri de hardware se poate instala Freya?

Freya se poate instala pe majoritatea echipamentelor prevazute cu sistem de operare Windows. De asemenea, Freya se integreaza cu peste 90% din perifericele existente pe piata, necesare activitatii de gestiune: case de marcat, cantare electronice, cititoare coduri de bare, imprimante etc. In cazul in care un client are un echipament care nu este integrat, acest lucru se va face gratuit si in cel mai scurt timp posibil


Clienti

Comunicarea eficienta cu echipa Freya precum si profesionalismul acestora constituie liantul unui parteneriat de succes. Suntem incantati sa colaboram cu o companie care intelege nevoile clientului.

Claudiu Opran, Director BeNat


Fiind alaturi de noi, echipa Freya ne-a ajutat sa ne dezvoltam cu o mai mare usurinta. A reusit sa impuna si sa transmita principiile profesionalismului, construind o relatie bazata pe respect, al carui unic scop este calitatea rezultatului final. Suntem convinsi ca in continuare, echipa Freya ne va oferi servicii impecabile si va ramane cel mai important partener pentru "noi".

Mihaita Vasile,  Administrator  La Comedie


Am descoperit in Freya un partener de incredere in construirea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri. In relatiile cu "noi", echipa Freya a dat dovada de profesionalism si o foarte buna organizare a serviciilor pe care le ofera si a indeplinit cu succes si la timp toate obligatiile contractuale. Recomandam Freya pentru profesionalismul si seriozitatea de care au dat dovada.

Marinescu Claudiu, Manager OktoberFest Pub


Tuturor solicitarilor noastre li s-a raspuns cu eficienta si promptitudine. Intotdeauna am gasit cea mai buna solutie pentru dorintele noastre. Alaturi de acestea, modalitatea de comunicare prietenoasa si intelegerea nevoilor noastre, ne-au convins ca am facut cea mai buna alegere. Acum stim ca ne putem baza pe serviciile voastre.

Ionut Ghenu, Administrator Deko Cafe




POS

Ce se intampla in fata ?  Freya Restaurant Front-Office:

  • Marcam produsele pe ecranul cu sensibiliate la atingere (monitor touch screen);
  • Comenzile se inregistreaza in calculator si se trimit automat catre sectiile de preparare specifice: bar, bucatarie, pizzeria etc;
  • Daca folosim un PDA, vom fi  avertizati printr-un semnal sonor, cand sunt gata comenzile;
  • Clientul isi poate rezerva din timp o masa pentru o cina sau intregul local pentru un anumit eveniment;
  • In functie de rapoartele de vanzare putem acorda discount-uri, definii promotii sau happy hour;
  • Vizualizare si emitere chitante / facturi
  • Vizualizare si emitere note de plata si bonuri fiscale;
  • Vizualizare si emitere diferite rapoarte;
  • Generare NIR-uri / generarea Registrului de casa;

Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Fereastra de autentificareSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Fereastra principala, planul locatieiSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Interfata de vanzare - Produsele grupate pe categorii, detalii despre vanzare si optiuniSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Detalii masa - Toate vanzarile pe o masa, cu posibilitatea editarii lor sau adaugarii uneia noiSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Istoric vanzari - Lista vanzarilor efectuate cu detalii precum data, utilizatorul care a marcat comanda, suma, masa, etc.Soft Restaurant Soft Gestiune - Discount - Acordare discounturi pentru anumite produse sau pe toata vanzareaSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Fidelizarea clientilor - Adaugarea clientilor in sistem.Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Rapoarte - Emiterea de rapoarte pentru incasari utilizatori, vanzari, stocuri sau protocol.Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Operatiuni fiscale - Adaugare numerar, retragere numerar, raport x, raport fscal sau inchidere de ziSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Modulul de muzica - Modulul de muzica intern ce permite incarcarea playlist-urilor, redarea aleatorie, etc.Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Setari - Setari pentru imprimante, baza de date, POS, periferice interfata, etc.Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Inchidere - Inchidere program, deconectare si inchidere statie

Backoffice

Ce se intampla in spatele progamului? Freya Restaurant Back-Office:

  • Intrari in stoc / generare NIR-uri / generarea Registrului de casa;
  • Vizualizare si emitere chitante / facturi / bonuri de comanda / note de plata / bonuri fiscale;
  • Gestiune completa stocuri pentru marfuri si materii prime (ex: faina, ulei, sare, carne tocata etc), produse finite pe baza unor retete( ex: chiftelute – carne tocata, sare, faina etc), retete de poductie (ex: sos marinat – chiftelute, pasta de tomate, sare, faina etc);
  • Scade automat din stoc produsele comandate la inchiderea notei de plata si va avertizeaza cand nu mai sunt produse pe stoc.

Soft Restaurant Software POS - Catalogul de produse unde se pot defini si modifica meniurile si produsele Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Grafice si statistici privind vanzari, incasari, produse, etc. prezentate intr-o forma practica si elegantaSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Modificarea caracteristicilor unui produs, cum ar fi detaliile de vanzare, reteta acestuia sau traducerea lui in alte limbiSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Modificarea retetei unui produs, specificand ingredientele, pretul de achizitie si cantitantea necesaraAdaugarea, stergerea si mutarea meselor dintr-o zona a restaurantuluiSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Vizualizarea notelor de receptie sortabile dupa diverse atribute, modificarea si adaugarea de noi note de receptieSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Modificarea produselor din inventar specificand cantitatea scriptica si fapticaSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Acordarea fiecarui operator drepturile de acces la diferite functionalitati ale soft-uluiSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Definirea de promotii specificand zilele si orele la care aceasta este activa, procentul de reducere, dar si filtrele de selectieSoft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Generarea rapoartelor pentru diferite sectii, cum ar fi stocuri, vanzari, produse, operatori, etc.Soft Restaurant Soft Gestiune Restaurant - Previzualizarea raportului generat, ce contine un tabel cu datele selectate dar si o reprezentare grafica a acestoraDetaliile unei vanzari, cum ar fi, data si ora la care a fost deschisa si inchisa, masa, clientul dar si produsele comandate

Mobile

Freya Restaurant Mobile - Fereastra de Login

 

Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, ospatarii ne mai trebuind sa se deplaseze pana la POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.

 

Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.

Freya Restaurant Mobile - Fereastra principala de actiuni

 

 

Informatii utile:

  • Aplicatia Freya Restaurant Mobile este o solutie nativa Android iar pentru o utilizare cat mai eficienta sugeram un display cu o rezolutie de minim 800x480 si cel putin Android 4.0 .
  • Samsung, Lenovo, HTC, Sony sunt brandurile  pe care le recomandam si care, prin numeroase testari, s-au dovedit a fi cele mai eficiente, atat ca rapiditate in operare cat si ca siguranta in stocarea si transmiterea informatiilor catre baza principala de date;

Freya Restaurant Mobile - Meniul de produseFreya Restaurant Mobile - Produse comandateFreya Restaurant Mobile - Comenzi existente

Kitchen

Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie, special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari. Comenzi Freya Kitchen
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie. 

Facilitati principale:

  • Monitorizarea eficienta a fluxului de lucru al bucatarilor;
  • Mareste viteza de lucru si eficienta in servire;
  • Configuratii flexibile pentru orice tip de local (pizzerie, restaurant, bistro etc.)
  • Imbunatateste calitatea serviciilor prin rapiditatea transmiterii informatiilor, de la bucatarie catre ospatar;
  • Avertizarea ospatarului cand comanda este gata;
  • Asigurarea permanenta a necesarului de ingrediente in stoc;
  • Control amanuntit al servirii;

 

Freya Kitchen Confirmare Finalizare Comanda
  • Stabilirea planului zilnic de activitate;
  • Elaborarea unui palnificator / centralizator al necesarului de materie prima pe zi / saptamana;
  • Valorificarea timpului de preparare a comenzilor si de livrare catre masa clientilor;
  • Marirea capacitatii de cooperare intre ospatar si bucatar;
  • Bucatarul poate sa transmita ospatarului timpul de asteptare al clientului, pentru comanda facuta;
  • Eficienta sporita in organizare activitatilor bucatarilor si al ospatarilor;
  • Monitorizarea si analiza activitatii in local;
  • Inventar rapid si sigur, al ingredientelor din bucatarie;
  • Siguranta costurilor de productie a diferitelor preparate;
  • Calcularea costului de productie pentru fiecare comanda in parte;
  • Estimarea profitabilitatii;
  • Sugerarea preparatelor ce pot fi eliminate din meniu, ca urmare a vanzarilor scazute sau care pot fi suplimentate, datorita succesului la clienti;
  • Monitorizarea livrarilor la domiciliu (intervalul de finalizare al unei comenzi, de la ora primirii acestei pana la expediarea sa) etc.

Delivery

Soft Delivery - Comenzi primite


Comenzile primite

Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livreaza produse la domiciliul clientului isi poate usura munca. Acest modul performant a fost conceput dupa cerintele clientilor nostri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.

In fereastra principala a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fii clientul, totalul, discount-ul comenzii, data si ora precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii.

Tot aici putem adauga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite in livrare produsele comandate.




Software Delivery - Fisa client

Adaugarea clientilor

In momentul atribuirii clientilor pe comenzi, puteti selecta unul din baza de date prin campul de cautare. Daca este vorba despre un client nou se poate adauga foarte usor apasand butonul respectiv.

In fereastra dedicata clientilor, se pot introduce informatiile acestora precum si adresele de livrare.

Freya Delivery permite retinerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp pretios cand trebuie sa completeze adresa.

In plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putand astfel sa vada comenzile efectuate anterior de catre clientul selectat.




Program Delivery - Atribuire Soferi




Atribuire soferi

Dupa ce trimitem in livrare o comanda, putem atribui un sofer care va fi responsabil cu livrarea produselor.

Soferii se adauga in prealabil in Freya Restaurant Backoffice si se pot defini numeroase detalii, de la date personale pana la masina pe care o folosesc.







Soft Livrari - Comenzi in curs de livrare


Comenzi in curs de livrare

In fereastrra comenzilor in curs de livrare se pot vedea toate comenzile care au fost trimise pe teren dar nu au ajuns la destinatie. 

Ca si detalii utilizatori pot vedea cine a preluat comanda, clientul, sumele comenzii respective precum si timpul de livrare pana in momentul dat.

In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare, utilizatorii pot vedea pentru fiecare comanda la ce adresa se livreasa produsele precum si soferul atribuit.

Dupa ce produsele au fost livrate utilizatorul poate marca comanda ca si livrata, sau in cazul in care clientul a refuzat coamnda, motivul refuzului.




Soft Delivery - Refuzare comenzi



Optimizarea afacerii prin urmarirea comenzilor refuzate

Freya Delivery va pune la dispozitie o modalitate prin care dumneavoastra sa puteti optimiza afacerea pe care o conduceti.

Pentru comenzile refuzate, utilizatorii pot introduce motivul refuzului, iar dumneavoastra puteti analiza cum puteti remedia unele probleme. De exemplu, daca multe dintre comenzile refuzate sunt din pricina timpului mare de livrare, managerii pot decide daca este vina soferului, daca trebuie sa mareasca timpul de livrare comunicat clientului sau daca trebuie sa isi deschida un nou punct de lucru intr-o anumita zona.




Software Delivery - Toate comenzile



Control asupra livrarilor

Utilizatorii softului de livrari ofera posibilitatea de a tine sub control toate comenzile efectuate, fie ele livrate, in curs de livrare sau refuzate.

In aceasta lista puteti observa cele mai importante informatii despre comenzi. 

In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare putem vedea adresa de livrare si soferul in cazul comenzilor livrate sau in care sunt pe drum spre client. Pentru comenzile refuzate putem afla adresa dar si motivul refuzarii.






Program delivery - Cautare comenzi




Totul este la o cautare distanta

Pentru a mari viteza de lucru a solutiei si pentru a facilita accesul la informatii, softul de livrari dispune de un modul de cautare.

Astfel puteti cauta orice termen, fie ca este vorda despre un client, o adresa sau un sofer, iar toate comenzile specifice cautarii vor fi afisate instant pentru dumneavoastra.




Fast Food

Program Fast Food - Marcare rapida



Aceeasi performanta la o viteza mai mare

Modulul de Fast Food din Freya Restaurant ofera toate functionalitatile si beneficiile softului de restaurant, dar cu o interfata care va spori considerabil viteza de marcare a utilizatorilor .

In modulul destinat unitatilor cu servire rapida operatorul nu trebuie sa mai selecteze o masa pe care sa marcheze comanda, acesta fiind deja fereastra de marcare. Totul se rezuma la marcarea produselor. Acest lucru permite utilizatorilor sa preia mai multe comenzi intr-un interval de timp.






Soft Fast Food - Modalitati de plata

Se poate achita prin orice metoda de plata

Dupa ce a fost introdusa comanda, operatorul trebuie sa selecteze una din numeroasele metode de plata puse la dispozitile de softul de fast food.

Clientii dumneavoastra pot plati folosind metodele clasice de numerar sau card. Pe langa acestea, ei pot opta achitarea notei folosind CEC-ul sau bonuri de masa. 

Freya Fast Food permite plata prin valuta sau trecerea comenzii ca si protocol, mic-dejun sau cont-camera pentru unitatile care au si spatii de cazare. In plus puteti defini un cont de client sau carduri prepaid pentru a fideliza clientii dumneavoastra.





Software Fast Food - Setari




Trecerea la interfata de Fast Food

Activarea modulului de fast-food se face foarte simplu din setarile softului Freya Restaurant POS. Aici trebuie sa selectati zona si masa pe care doriti sa marcati folosind interfata rapida.

De asemenea va puteti seta butoanele de actiune in functie de nevoile si preferintele dumneavoastra.





Prezentari video

combinare-vanzari

Freya Restaurant 3 POS - Combinarea vanzarilor

 

Freya Restaurant 3 permite combinarea vanzarilor. Acest lucru poate fi foarte folositor, de exemplu, in cazul in care persoanele aflate la una din mese vor sa se mute alaturi de alte persoane la alta masa.

 

 

Durata: 00:01:08



Freya Restaurant 3 BackOffice - Prezentare generala

Freya Restaurant 3 BackOffice - Prezentare generala

 

Freya Restaurant BackOffice este un sistem de gestiune foarte complex, ce ajuta ca afacerea dumneavoastra sa fie mai organizata, mai simplu de administrat, dar si mai profitabila. Avand o interfata foarte simpla, dar tot odata complexa, Freya Restaurant BackOffice dispune de numeroase functionalitati, grupate dupa scop si rol, fiecare dintre acestea avand asociata o iconita sugestiva.

 

 

Durata: 00:03:34



discount

Freya Restaurant 3 POS - Discount-uri

 

Freya Restaurant 3 permite acordarea de discount-uri. Discount-urile pot fi aplicate unuia sau mai multor produse din comanda, sau pe toata comanda.

 

 

Durata: 00:01:55



Freya Restaurant 3 BackOffice - Happy Hours

Freya Restaurant 3 BackOffice - Happy Hours

 

In Freya Restaurant beneficiati de sistemul de promotii Happy Hour, cu acesta putand acorda discount-uri pentru anumite produse, pentru anumiti clienti, zone, zile sau chiar ore.

 

 

Durata: 00:02:58



platou

Freya Restaurant 3 POS - Functia Platou

 

Aceasta functie este folositoare atunci cand la o masa produsele comandate sunt servite clientilor ca si platouri, acestea fiind defapt comanda fiecarei persoane de la masa, iar produsele comandate vin grupate pentru fiecare.

 

 

Durata: 00:02:29



separarea-comenzilor

Freya Restaurant 3 POS - Separarea vanzarilor

 

Freya Restaurant 3 permite separarea comenzilor. Acest lucru este folositor in cazul in care la o masa de mai multe persoane, se solicita note de plata separate.

 

 

Durata: 00:01:55

De ce Freya

Freya e cu un pas inainte pentru ca tu sa nu fii niciodata un pas in urma. 

De unele functionalitati ai nevoie acum, de altele peste un an sau doi. Noi le-am dezvoltat pentru momentul in care o sa ai nevoie.

 

  • Este usor de manevrat / utilizat;
  • Rapiditate in preluarea comenzilor si a servirii;
  • Definire produse din meniu / definire retete de preparare a produselor;
  • Implementare sisteme de fidelizare clienti;
  • Scade automat din stoc produsele comandate la inchiderea notei de plata;
  • Vizualizare rapoarte rapide de incasari pe operatori pentru fiecare modalitate de plata, vanzari mese-ospatari-sectii;
  • Inregistreaza comenzile in baza de date;   
  • Inventarierea automata a produselor;
  • Inchiderea unei comenzi pe protocol;
  • Emitere, vizualizare si gestiune facturi / chitante ;
  • Definire filtre de preturi si happy hours;
  • Tiparire bonuri de comanda, bonuri de retur si note de plata;
  • Emite rapoarte legate de orice aspect al afacerii dumneavoastra incasari, stocuri, vanzari, personal etc).
  • Securizeaza datele.

Emite diferite rapoarte de vanzare:

  • Cate produse s-au vandut in ultima ora / zi / saptamana/ luna;
  • Ce a vandut fiecare ospatar in ultima ora / zi / saptamana/ luna;
  • Ce produs se vinde mai bine sau nu se vinde mai deloc si in ce zi a saptamanii;
  • Cate produse mai aveti pe stoc / ce ar trebui sa mai cumparati;
  • Inchideri de zi;
  • Detalii personal (bani in avans, consumatii, plata salariului, aprecieri, reclamatii etc);
  • Detalii furnizori (facturi, restante, plati etc);
  • Detalii comenzi;
  • Detalii clienti etc;

Soft-ul de gestionare Freya Restaurant  suporta un numar nelimitat de:

  • Utilizatori (personal)
  • Sectii de preparare / anexe (bar, bucatarie, crama etc)
  • Ingrediente / meniuri / retete / stocuri
  • Rapoarte
  • Zone (restaurant + cantina +bar +terasa etc)
  • Mese
  • Promotii
  • Clienti

 


Am creat o gama larga de produse de care sa beneficieze atat intreprinzatorii afacerilor mici si medii, cat si marii dezvoltatori.

Pachete Freya Restaurant:

  • Freya Restaurant, versiunea MINI: marcaj, administrare, meniu;
  • Freya Restaurant, versiunea STANDARD: marcaj, administrare, gestiune stocuri, meniu, retete;
  • Freya Restaurant, versiunea PROFESSIONAL: marcaj, administrare, gestiune stocuri, facturare, liste furnizori,  modul productie, rezervari, fidelizare clienti etc.


Indiferent de pachetul achizitionat asiguram consultanta IT, suport tehnic, instalare, implementare, mentenanta, training de utilizare. 

 
Prezentari video
Sustinem excelenta
Certificari ISO 9001 - ISO 27001

prezentari-video2

logoexcelsior

Certificari ISO

windows_8_compatible


LINKURI PARTENERE

URMARITI-NE PE
facebookyoutube google

 

Suport Tehnic pana la 24/7

Dorim sa va raspundem la toate intrebarile si sa va lamurim orice neclaritate. De aceea va putem oferi suport tehnic NON-STOP !

Nu ezitati sa ne contactati !

freya-phone
+4 021.636.70.85
+4 0761.658.430
freya-email
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Soft restaurant

|

Software restaurant

|

Gestiune magazin

|

Soft hotelier

|

Freya

|

Soft hotel

|

Soft gestiune

|

Soft gestiune restaurant

© 2015 Soft Tehnica - Freya® este marca inregistrata S.C. SoftTehnica S.R.L.