Blog Freya

Cateva reguli de eticheta pentru mesele in interes de afaceri

Regul de eticheta pentru o cina la restaurant

Multe dintre regulile de eticheta pe care trebuie sa le respecti atunci cand iei masa sunt intuitive: nu se vorbeste cu gura plina, nu se fac glume nepoliticoase cu chelnerii, nu te asezi cu coatele pe masa etc.

In schimb, alte reguli pot fi ceva mai nuantate. Spre exemplu, cine plateste la o masa in interes de serviciu? Ce faci cu servetelul de masa dupa ce comanzi? Si cum faci sa comanzi vinul care se potriveste perfect cu mancarea?

Ultima actualizare: Joi, 10 Octombrie 2013

Accesări: 1781

Citeste mai mult...

7 lucruri pe care trebuie sa le stii despre managementul de restaurant

Sfaturi pentur managerii de restaurant

Managementul unui restaurant include aspecte diferite, de la PR la inventariere, comunicarea cu angajatii, customer service si lista poate continua. Mai jos sunt 7 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand conduci un restaurant:

Ultima actualizare: Miercuri, 25 Septembrie 2013

Accesări: 3362

Citeste mai mult...

De ce este nevoie pentru a avea un teambuilding reusit... ca al nostru

Zilele acestea am fost plecati in localitatea Ranca, in teambuilding. Am ras, ne-am jucat, ne-am distrat si am mancat (prea) multa friptura. Nu in ultimul rand am consolidat relatiile dintre noi si am devenit o echipa mult mai unita.

Ultima actualizare: Joi, 10 Octombrie 2013

Accesări: 1496

Citeste mai mult...

Ce trebuie sa stii atunci cand vrei sa iti alegi un soft de restaurant

Deschiderea unui restaurant implica foarte multe procese de dezvoltare si de logistica ce dau batai de cap unui administrator. Problemele ivite la capitolul software devin evidente atunci cand persoana responsabila nu are cunostinte tehnice si trebuie sa aleaga un soft de gestiune care sa-i satisfaca cerintele de administrare. Fara o experienta prealabila in industria softurilor de restaurant, alegerea poate fi facuta fara a tine cont de cele mai importante aspecte ale alegerii, instalarii si functionarii unui astfel de software.

Ultima actualizare: Miercuri, 25 Septembrie 2013

Accesări: 1309

Citeste mai mult...

 
Prezentari video
Sustinem excelenta
Certificari ISO 9001 - ISO 27001

prezentari-video2

logoexcelsior

Certificari ISO

windows_8_compatible


LINKURI PARTENERE

URMARITI-NE PE
facebookyoutube google

 

Suport Tehnic pana la 24/7

Dorim sa va raspundem la toate intrebarile si sa va lamurim orice neclaritate. De aceea va putem oferi suport tehnic NON-STOP !

Nu ezitati sa ne contactati !

freya-phone
+4 021.636.70.85
+4 0761.658.430
freya-email
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Soft restaurant

|

Software restaurant

|

Gestiune magazin

|

Soft hotelier

|

Freya

|

Soft hotel

|

Soft gestiune

|

Soft gestiune restaurant

© 2015 Soft Tehnica - Freya® este marca inregistrata S.C. SoftTehnica S.R.L.